150 polystyrenových desek, tři performeři a nekonečně mnoho generovaných struktur. Happy Hour je divadelní minecraft, který se inspiruje aktuálním děním kolem umělé inteligence a transformuje principy jejího fungování do divadelní podoby. Skrze silný vizuální zážitek nabízí možnost nahlédnout do zvláštního světa, ve kterém již pro nás není místo a zameditovat si tak nad možnostmi člověka v éře končící lidské výlučnosti.
Koncept, režie, scénografie: Jan Mocek
Umělecká spolupráce: Tinka Avramova, Irina Andreeva, Pierre Lac
Hrají: Tinka Avramova, Irina Andreeva, Arseniy Mikhaylov
Hudba: Matouš Hekela
Zvuk, světlo: Ondřej Růžička
Konzultace: Sodja Lotker
Produkce: Táňa Švehlová, SixHouses z.s.
Více: ZDE
Foto: Martin Špelda
Podpořili: Hlavní město Praha, Ministerstvo kultury, Státní fond kultury ČR, Art District / MČ Praha 7